در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است گلایه ساکنان محله مهرآباد مشهد از انسداد یک پُل
سرخط خبرها

مسابقه پیامکی «برای مشهد یک جمله بساز» ویژه روز ملی مشهد آغاز شد

  • کد خبر: ۱۹۹۴۸۰
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
مسابقه پیامکی «برای مشهد یک جمله بساز» ویژه روز ملی مشهد آغاز شد
معاون فرهنگی و زیارت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به مناسب روز ملی مشهد مسابقه پیامکی «برای مشهد یک جمله بساز» برگزار می شود. 

سید جلیل بامشکی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص نشان مشهدالرضا(ع) اظهار کرد: الگوگیری در ذات بشر وجود دارد که با تمسک به انسان شایسته و اصیل، راه را برای رسیدن به سعادت هموار می‌کند.  

بامشکی ادامه داد: خداوند پیامبران و ائمه معصومین (ع) را به جهت الگودهی صحیح برای بشر فرستاد تا بتوانند بهترین مسیر‌ها و روش‌ها را با توجه به سیره و منش ایشان انتخاب کنند.  

معاون فرهنگی و زیارت شهرداری مشهد یادآور شد: در روزگار کنونی یکی از بزرگترین سرمایه‌های یک ملت، الگو‌ها و فرهیختگان جامعه هستند. معرفی الگو‌ها و افراد نمونه در شهر یکی از ابزار‌های مهم ارتقای فرهنگی و جامعه‌پذیری شهروندان است.  

وی بیان کرد: ارتقای فرهنگ شهروندی و فرهنگسازی از طریق معرفی الگو‌ها در حوزه‌های مختلف موجب دلگرمی، تشویق مردم به فعالیت خدمت‌رسان و مشارکت اجتماعی می‌شود و از سوی دیگر موجب اعتلای نام آن شهر و دیار است.  

معاون فرهنگی و زیارت شهرداری مشهد تصریح کرد: به منظور بزرگداشت و پاسداشت فرهیختگان، چهره‌های برجسته و خادمین راستین شهر مشهد مقدس در راستای الگوسازی به جهت ارتقای فرهنگ، اخلاق و مشارکت شهروندی و تشویق شهروندان مسئولیت‌پذیر و خدمتگزار، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و ترفیع نام شهر مشهد مقدس در سطح ملی و بین‌المللی، «ایجاد سازوکار اعطای نشان مشهد الرضا (ع)» در دستور کار سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس قرار گرفت.  

سیدجلیل بامشکی در خصوص اهداف این رویداد عنوان کرد: این رویداد یک هدف کلی دارد که آن اعتلای نام و جایگاه شهر مشهد مقدس در عرصه ملی و بین المللی است و چند هدف جزئی که یکی از آن اهداف معرفی الگو‌ها و اسوه‌ها، به منظور پیشرفت همه جانبه شهر مشهد مقدس در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.  

بامشکی خاطرنشان کرد: تشویق شهروندان نمونه و مسئولیت‌پذیر و افزایش انگیزه برای خدمت‌رسانی، ارتقای مشارکت شهروندان در شناسایی، انتخاب و معرفی فرهیختگان و نخبگان الگو، از دیگر اهداف این رویداد است.  

وی تصریح کرد: در همین راستا مسابقه پیامکی با عنوان «برای مشهد یک جمله بساز» طراحی کردیم تا مردم با حضور در این مسابقه  در «روز ملی مشهد» مشارکت بیشتری داشته باشند.  

معاون فرهنگی و زیارت شهرداری مشهد افزود: شرکت کنندگان باید در قالب یک جمله به اختصار به موضوع مشهد، تاریخ و بازتاب ویژگی‌های مشهد بپردازند.  

معاون زیارت و گردشگری مشهد بیان کرد: شرکت کنندگان باید جمله خود را با ویژگی‌های ذکر شده، همراه «#روزمشهد» و کد ملی خود تا ۲۵ آذر ماه به شماره ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال نمایند یا دبیر خانه این رویداد به آدرس بین مدرس ۱۰ و ۱۲ فرهنگسرای بهشت ارسال کنند.  

گفتنی است جمله و شعار برتر به عنوان شعار «روز ملی مشهد» انتخاب و در سطح شهر مدت یک هفته اکران می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->